سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

عشقم الله

 همه سدهای عالم شکنم تا رسم به عشقم الله

 

همه مشکلات عالم شکنم تارسم به عشقم الله

 قله رفیع عشقش را فتح نمایم تا رسم به عشقم الله

نوک قله قلبم ناله و زاری کنم تا رسم به عشقم الله

از همه رقبای عالم پیشی گیرم تا رسم به عشقم الله

شاگرد اول مکتب عشقش شوم تا رسم به عشقم الله

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فاطمه (س)

فاطمه جدا شده ز عالم است

فاطمه با تقواترین مومنه عالم است

فاطمه غمخوار همه غمهای عالم است

فاطمه دلسوز ترین بانوی عالم است



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نا خالصی همچو کیته و نفرت

ای خالق عشق  می خواهد به همه عشاق دنیا ثابت کنم که عشقم به اآن یکتای بی همتا خالص و پاک است و هرگز هیچ ناخالصی همچو کینه و نفرت نمی تواند آن عشق پاک و آسمانی را اآلوده سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

امواج متلاطم

در قلب عاشق الله مهر و محبت دائما موج می زند و امواج متلاطمش شب و روز به اطراف قلبش می کوبد به عاشق الله یاد آوری می کند که هیچ عشقی مقدس تر از عشق الله وجود ندارد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خالق عشق الله مجری مخلوق بی نوا

خالق عشق الله مجری مخلوق بی نوا آیا ان مخلوق می تواند عشق واقعی و پاک و مقدسش را به خالقش ثابت کند تا خالقش از او راضی و خشنود شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حاجت روا

حاجت روا کسی هست که با خلوص نیت به سوی پروردگارش دستانش را دراز کند و با ناله و زاری و تضرع از حقش بخواهد که او را به آرزویش که همان پذیرا شدن عشق الله است برساند تا حق تعالی قبول کند که معشوقش شود و آن بنده عاشق خدا آرام و قرار گیرد و در پناه شمع وجودش دلش را گرم و نو رانی نماید ای خدا به کرمت شکر .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بهار یعنی جنبش جوانه ها

جوانه های کوچکی که در فصل سرد زمستان بخواب رفته بودند به عشق بهار کم کم شروع به جنبش می کنند و سر از خاک بیرون می آورند و با چه مشقت و مشکلاتی موانعی همچو سنگ و خار و خاشاک را جوری کنار می دهند  تا که سر از خاک بیرون نهند و بر بهار لبخند زنندهمه آن مشکلات را تحمل می کنند تا تبدیل به گیاهی در فصل بهار شوند و بعد از مدتی پر از گلهای زیبا و معطر شوند تا همگان را از خلقت آفریدگاری به وجد آورند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بهار یعنی

بهار یعنی ایثار طبیعت خدا با شکوفه های رنگاررنگش.......بهار یعنی جوانه زدن عشق در دل همه.......بهار یعنی هلهله و شادی طبیعت خدا......بهار یعنی خواستنی و با شکوه......بهار یعنی اوج عشق و ایثار طبیعت خداوندگار.........


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

پل محکم و بادوامی

در زمان حال می توان اقدام به ساخت پل محکم و با دوامی را کرد تا در آینده با خیال راحت از ان بگذریم و غصه نخوریم که چرا به فکر آینده مان نبودیم و زیر پایمان را محکم نکردیم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

هدف یعنی

هدف یعنی راهیابی به فردایی روشن .......هدف یعنی داشتن امید برای دیدن فردایی روشن.........هدف یعنی ایثار جان شیرین  برای رسیدن به حق تعالی....... هدف یعنی پلی ا ست برای رسیدن به مقصد.........


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شاگرد اول

دلم می خواهد برای رسیدن به عشق الله از همه سدهای عالم بگذرم و با همه مشکلات سر راههم دست و پنجه نرم کنم تا که از همه ی رقبای عالم برای رسیدن به عشق الله پیشی گیرم تا شاگرد اول مکتب عشقش شوم ای خدا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

چلچراغ ذهن

عقل و هوش مانند دکمه کلیدی است  که عاقل آن را می یابد و با زدنش چلچراغ ذهنش همه جای ذهنان عاقل در پناه انوار نوران علت و معلول را می یابد تا به نحو احسن از هوش و ذکاوتش بهره کافی را برد و در همه جا پیروز و سر بلند باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فاطمه س

فاطمه پاکترین و اطهر است

فاطمه زیبنده ترین و مطهر است

فاطمه شریک و غمخوار علی مرتضی است

فاطمه تنها ثمره محمد مصطفی است

فاطمه دلسوز ترین بانوی عالم است

فاطمه قانع ترین بانوی عالم است

فاطمه امید زنان عالم است

فاطمه یاور بی یاوران عالم است


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دعا راهی است

دعا راه دستیابی به حق تعالی است،دعا راه رسیدن به خدا را کوتاه و کوتاه تر می کند،دعا راه دستیابی به حاجات است.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حسرت

حسرت میوه ی ممنو عه ای است که خوردنش انسان را ذائما افسرده و مغموم می کند کسی که حسرت نداشته هایش را خورد شاکر حق تعالی نمی باشد و چون هر که با خدا باشد حسرت چیزی را نمی خورد........حسرت یعنی.....ح یعنی حمله کند........س یعنی سوزاند....... ر یعنی روح  ........ت یعنی تو را.....


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قفل زنگ زده

بنده نا صالح خدا با توجه به دفتر اعمالش هرگز قفل بهشت به رویش باز نمی شود چون کلید گناهان سگینش انقد زنگ زده و کج و معوج است که حتی سر سوزنی هم ان قفل باز نمی شود چه به آنکه  ان را گشاید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غربال

خداوند مهربان خوب و بد رفتار و کردارمان را در دفتری به نام اعمال غربال می کند خوبان را روانه بهشت پر از گل و ریحان می کند و بدان نصیبشان جهنم سوزان می شود خوش به سعادت بنده صالحی که بهشت برین قسمتش می شود و بد به حال کسی که باید عذاب جهنم و اتش مهیبش را تحمل کند و بسوزد و بسازد و دم نزند چون بنده گناهکار  راه به جایی ندارد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

رحم و مروت

رحم و مروت را سر لوحه کارهایمان در زندگی قرار دهیم و ان امر مهم یعنی کمک به دیگران را در همه جا و در همه حال انجام دهیم و تا حق تعالی بزرگترین پاداش را در روز قیامت در قبال رحم و مروت به همنوع خود که همان بهشت برین است را به ما دهد .

در زندگی رحم و مروت کند ان فریدروزی

تا په درگاه حق تعالی شود رو سفید روزی


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زیاده خواهی

زیاده خواهی مانند دیگ جوشانی است که آدم حسود زیر ان را با اتش حسادت روشن و شعله ور می کند و ان دیگ که درونش پر از حسرت است را به جوش می اورد  تا که دائما حسرت نداشته هایش را بخورد.



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

ذره بین

مومن واقعی چشم بصیرتش مانند ذره بینی مجهز به دور بینی با عدسی قوی که قادر است حتی کوچکترین نقطه ای را که با چشم غیر مسلح نمی توانیم بینیم را می بیند و ان عیب هر چند کوچک را از خود دور می کند تا حق تعالی را از خود راضی و خشنود سازد.

دائما عبرت همگان باشد ان مومن خدا

چشم بصیرت باز نگه دارد ان مومن خدا

                                              




ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی اسم عباس

عباس یعنی.......ع یعنی..........عالیترین.......... ب یعنی ..........برادر ..........ا یعنی اقا...........س یعنی سید و شهدا است پس معنی عباس یعنی عالیترین برادر اقا سید و شهداست.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی اسم مهدی

مهدی یعنی.........می کند.........ه  هدایت...........د........دوستداران  ...... ی یارانش را........پس مهدی ع یعنی می کند  هدایت دوستداران ویارانش را َبراستس مهدی موعد ظهور میکند و به کمک دوستدرانش ظلم را ریشه کند و عدل و عدل  را ملکه ذهن همگی سازد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی اسم زینب سلام الله علیه

زینب یعنی........ز یعنی..........زنی که ........... ی یعنی ..............یار ..........ن یعنی ..........نالان .............ب یعنی.........برادر بود. به براستی زینب س  زنی بود که در صحرای کربلا یار نالان برادرش امام حسین ع بود..َ


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی جعفر امام ع ششم

جعفر ع یعنی ...........ج یعنی..........جدش...........ع یعنی...........علی است و ...........ف یعنی ...........فریاد زند ............ر یعنی ...........روزی او را ..پس معنی اسم امام ششم جعفر ع ان است که جدش علی است و فریاد زند روزی او راکه منظور علی ع را به راستی که امام جعفر صادق بعد از چند نسل شیعه ی علی ع را دوباره رونق داد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قلب مومن خدا

قلب مو من خدا پر از عشق و محبث به حق تعالی است و شب و روز با تضرع و ناله و زاری   سر سجاده ی عشق با خدایش راز و نیاز می کنذ و با دعاها یش از ان یکتای بی همتا می خواهد که معشوقش شود خدای رحیم انقدر کریم است که دست بنده اش را رد نکند و او را به خاطر قدر دانیش پاداشی نیکو همچو پذیرا شدن عشقش  رادهد و معشوقش شود .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

صبور و عجول

برد باری کند ادمی را صبور

ارامش به ارمغان اورد و او را کند فکور

بی فراری کند ادمیان را عجول

لحظه ای ارام نگیرد و نزد همگی شود خجول

پرچم سفید صبور دهد ارامش ادمی را

 صلح به ارمغان اورد و دهد آسایش ادمی را

 پرچم عجول باشد فرمز و شروع جنگ

دست صاحبش به اهتزاز در اید و باشد ننگ.......


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

باغ حسرت

هر که رود سوی باغ حسرت نکند شکر خدا

شاکر حق تعالی هر گز حسرت نخورد ز جور و جفا

دلم خواهد هرگز ز باغ حسرت نچینم میوه

تا ز خوردنش شوم زبون و بیچاره

کور و کر باشد کسی که خورد حسرت

نبیند و نشنود و نگوید ای خدا شکرت


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

وسوسه

وسوسه سست کند ادمی را ز ایمانش

به خطر اندازد و نا بود کند ادمی را ز ایمانش

اراده سست باشد هدف ان شیطان رجیم

اراده را به اسانی نابود کند ان شیطان رجیم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مزار یار

همه عشاق دنیا بر سر مزار یار می روند و انقدر با یار از دست داده درد دل می کنند تا که خدایشان ان یکتای بی همتا انها را نزد یا ر سفر کرده به ان دنیا ببرد و تا که در کنار هم ارام و قرار گیرند و لحظه ای از همدیگر فاصله نگیرند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خالق و مخلوق

خالق جایگاهش عرش اعلی مخلوق پایگاهش فرش خداست ان مخلوق بی نوا چگونه رود پیش خدا چون قلب کوچکش به عشق الله پر پر می زند تا که شاید رسد پیش خدا ای خدای رحیم بگشا دروازه درگهت را به ان مخلوق بی نوا ای رب العالمین جهان خدا.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

صبوروعجول

برد باری کند آدمی را صبور

آرامش  آورد و او را کند فکور

بی قراری کند آدمی را عجول

 آرام نگیرد و نزد همگی شود خجول

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

انکار عشق

هر که عشق را کند انکار

ذره ای مهر ندارد و تا کند ان را اشکار

هر که نداند جایگاه خالق و مخلوق

عقل ندارد تا عشق ورزد ز معشوق

جایگاه خالق باشد عرش اعلی

لطف و کرم بخشیده بسیار   حق تعالی


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بهار یعنی

بهار یعنی زدودن زنگار از دلها......بهار یعنی جلا دادن روح  ........بهار یعنی بی هوش شدن در میان عطر شکوفه هایش......بهار یعنی مست و لا یعقل شدن هر هوشیاری.......بهار یعنی اسیر شدن در زیباییهای طبیعت خدایی......بهار یعنی بهانه ای برای قراموشی غم و غصه ها......


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زبان

زبان ز نقل حکمت الهی باشد قاصر

خلق کرد همه را زحکمتش ان ناصر

زبان قاصر است عقل ز درکش نا توان

کرم و بذل و بخشش داد بیشمار ان پرا تون

کنید دررک حکمت الهی را بی مدعا

قدر نعمت داند ان بنده قدر دان و باوفا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

برنده

سوی قبله حاجات کسی برنده است تا بتواند خوب و درست با خالقش ارتباط بر قرار کند و عشق الله در قلبش لبریز باشد و هرگزلحظه ای از یاد حقش غافل نشود و همیشه به یاد حقش شب و روز از ان یکتای بی همتا بخواهد تا نگهبان قلبش باشد ای الله بپذیر عشق من بی نوا را .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی عصا

معنی عصا بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش حرف  (ع ) یعنی علامت حرف (ص ) یعنی صاحبش حرف ( ا ) یعنی است پس معنی عصا ان است که علامت صاحبش است به راستی که افرادی که از بینایی محرومند از عصا کمک می گیرند تا به کمکش راه خود را بیابند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دلسوز ترین و دست خالی ترین

دلسوز ترین و بزرگترین و والاترین و دلسوز ترین معشوق دنیا حق تعالی است و کوچکترین و ناچیز ترین و دست خالی ترین عاشق خدا مخلوق بینوا است

حق تعالی دلسوز ترین معشوق ان عاشق است

مخلوق بینوا دست خالی ترین عاشق ان خداست.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

کلام زمانی شود

کلام زمانی شود مزین به حق و حقیقت

به حکمتش عمل کند ان با مروت

کلام زمانی شود با ارزش و پر محتوا

حفظ حرمتش نشکند ان بی مدعا

کلام زمانی شود با ارزش و شایسته

جاری شود از زبان کسی تا نشود خسته


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مرام

عاشق الله مرام دارد چون هرگز لحظه ای از یاد حقش غافل نمی شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مرام عشاق دنیا

بی توجه ای به خالق یکتا نباشد مرام عشاق دنیا

نا مرادی به ان یکتای بی همتا نباشد مرام عشاق دنیا

ترک دیدار یار و دلدار نباشد مرام عشاق دنیا

بی وفای و جدایی ز یار نباشد مرام عشاق دنیا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شرمنده حقش

خالق پاک و منزه مخلوق سرا پا تقصیر و گناه چگونه مخلوق می تواند سرش را بالا نگاه داردوبه قداست و ان همه نعمات بی شمار الله اکبرش بنگرد و شرمنده حقش نشود ای الله ببخش ما مخلوقات گنهکار را.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی موسی

معنی موسی بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش حرف ( م ) یعنی می بینم حرف ( و ) یعنی وسط حرف ( س ) یعنی سبد حرف (ی ) یعنی یکی را پس موسی یعنی می بینم وسط سبد یکی را براستی حضرت موسی را وسط سبد گذاشتند و به اب سپردند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

راه و بیزاهه

 هر وقت خط کجی را می بینم به یاد بیراهه زندگی می افتم خدا کند  با صبر جمیل و ایمان قوی سعی و کوشش بتوانیم  از ان بیراهه کج و کوره راهها که همان خطا هایی  است که در زندگی انجام می دهیم  فاصله گیریم و خود را وارد راه درست یعنی صراط مستقیم را بیابیم  .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مرداب

آدم خود خواه در مردابی در حال فرو رفتن است ارام ارام به قعر ان فرو می رود هیچ کسی نمی تواند او را از مهلکه نجات دهد ان قدر غرورش زیاد است که در اخرین لحظات هم حاضر است جانش را بدهد ولی دست کمک به سوی کسی دراز نکند. 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی قربان

معنی قربان بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش حرف ( ق ) یعنی قوچی حرف ( ر ) یعنی رب العالمین حرف (ب ) یعنی برای حرف ( ا ) یعنی ابراهیم حرف (ن ) یعنی نبی خدا پس معنی قربان ان است که قوچی را رب العالمین برای ابراهیم نبی خدا فرستاده به راستی در زمان ابراهیم نبی خدا به دستور رب العالمین میخواست اسماعیل نور دیده اش را قربانی کند ولی به اذن رب العالمین قوچی را بجای اسماعیل فرستاد تا قربانی نماید خدایا به حکمتت شکر.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شیطان درون حسود

شیطان درون حسود زمانی شاد و سر حال است که حسودی حسادت ورزد و حسرت نداشته هایش را خورد و خود را با دیگرات مقایسه کند مطمئنا اتش درونش شعله ورترمی شود و هیج راهی جز حسرت خوردن نخواهد داشت.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قدر نمک دانم

باشم عاشقت عشق ورزم تو را ای خد

رسم عاشقی باشد سوختن ز ره معشو ق ای خدا

شب و روز قدر دانم و نمک شناسم ای خدا

نمکدان نشکنم و قدر نمک دانم ای خدا

شب و روز شکر گویم تو را ای خدا

ذره ای شکر نگفته ام تو را ای خدا



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

صبور

صبور مانند چشمه ساریست ارام بخش  و دلنواز که صدای ابهای ان چشمه سار همگان را به وجد می اورد و شر شر آبهایش مانند موسیقی دلنواز و ارامی گوشها را نوازش و روحها را ارامش می دهد.

چشمه سار صبور با موسیقی دلنوازش

روحها را ارامش دهد و گوشها را نوازش


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

کلاس در س عاشق

 در کلاس درس عاشق خدا مومن شاگرد اول است و ممتحن حق تعالی *مومن اگر حتی کلمه ای را در امتحان عشق و عاشقی جای گذارد و لحظه ای غفلت کند و تسلیم شیطان شود وقتی به خود می اید و هوشیار می شود که می فهمد چه فاجعه ای به بار اورده که جبرانش کاری بس سخت و طاقت فرساست.

باشد سفر زندگی امتحان الهی تو را  

ممتحن باشد ز ان سفر  باریتعالی تورا                                                       


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معنی شیر ( حیوان وحشی و درنده )

معنی شیر بر مبنای تک تک حروف تشکیل دهنده اش حرف ( ش ) یعنی شکارش حرف ( ی ) یعنی یک حرف ( ر ) یعنی رویاست پس شیر یعنی شکارش یک رویاست به درستی که هر کسی نمی تواند شیری را شکار نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

همسریابی

درگاه واسط

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 564
بازدید ماه : 1722
بازدید کل : 80234
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1