سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

 

                                                                      

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

هر که هدف ندارد

هر که هدف ندارد امید ندارد هر که امید ندارد میل به زندگی ندارد هر که میل به زندگی ندارد مرده ای متحرکی بیش نیست تنها روز را به شب می رساند تا که فقط نفس کشد و زمان مرگش رسد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شهادت امام جعفر صادق را به همه شیعیان جهان تسلیت می گویم

 

عشق ائمه و اطهار همچو امام جعفر صادق ع  به خالقشان انقدر زیاد است که در ذهن ادمی نمی گنجد چون در عمل این واقعیت را ثابت کردند ان پاکان از جان شیرینشان می گذشتند تا که هرگز تن به ذلت ندهند و تا آخرین دم و باز دمشان رضایت خالقشان را خواهان بودند و هرگز لحظه ای از خدای یکتا غافل نمی شدند تا که دشمنان دین و خدا از همان یک لحظه غفلت هم سوء استفاده کنند امام جعفر صادق  ع هم ائمه پاکی بودند که دشمنان بی رحم  هر چه تلاش کردند تا که ان لحظه غفلت را در امام جعفر صادق ع ببینند آرزویش را به گور بردند چون امام جعفر صادق ع با آن همه آزار و اذیت حتی لحظه ای از یاد حقش غا فل نمی شدو شیعه علی ع را زنده نگاه داشت تا که ما شیعیان امروز با افتخار بگوییم که رهرو جدش علی ع هستیم و افتخار می کنیم که شیعه جعفری هستیم

 

شیعه یعنی ش.....شما{ شیعیان }.......ی......یار.......ع.......علی ع.......ه.....هستید پس معنی شیعه یعنی شما َشیعیان } یار علی ع هستید براستی که ما شعیان افتخار می کنیم یار علی ع هستیم

 

جعفر یعنی ......ج.......جدش .......ع.........علی ع است .......ف......فریاد زند .......ر........روزی او را پس جعفر یعنی جدش علی ع است فر یاد زند روزی او را براستی که امام جعقر صادق در زمان حیاتش توانست شیعه علی ع را زنده نگاه دارد

 

شهادت امام جعفر صادق زنده نگاه دارنده شیعه را به همه شیعیان جهان تسلیت می گویم

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

گدایی

شب و روز به درگاه خدا می کنم گدایی

تا که قبول کند  عشقم را شوم فدایی

تنها طلب عشق تو می دهد به قلبم آرامش

تنها پذیرا شدن عشق تو می دهد روحم را نوازش


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زندگی مانند چرخ دواری است گردون

زندگی مانند چرخ دواریست گردون از هر طرف بگردانی باز هم به نقطه اول می رسید پس چه خوب است از همان نقطه اول راه بد و خوب را از هم تمیز دهیم و از شیطان فاصله گیریم و به حق تعالی لبیک گوییم و در همه مراحل زندگی از خدای یکتای بی همتا غافل نشویم تا که در طول راه زندگی امیدی برای زنده ماندن داشته باشیم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مخلوقی قدر دان و نمک شناس باشیم

بیایید تا زنده ایم و اجازه زندگی داریم مخلوقی قدر دان و نمک شناس باشیم و از خالقمان آن خدای عظیم و کریم و رحیم به خاطر این همه نعمات رنگارنگش شکر گزاری نمایییم حتی لحظه ای از یاد خدای مهربان و بخشنده غافل نشویم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زنگوله مرگ

چرا وقتی زنگوله مرگ کسی به صدا در می اید دیگران به صدایش اهمیت نمی دهندو از خود نمی پرسند که زمانی مرگ خودش می رسد و باید آماده رفتن باشد و در آن دنیا سوال و جواب پس دهد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فردای امروز من است

جهان آخرت فردای امروز من است چونکه در یک چشم به هم زدنی عمر می گذرد و باید به جهان آخرت به آن دنیا برویم و جواب اعمالمان را پس دهیم پادش یا جزا گیریم تا سربلند یا شرمسار در آن دنیا نزد حقمان رویم و جوابگو باشیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قلبهای سیاه و تاریک

قلبهای سیاه و تاریک را می توان فقط با نور ایمان قوی حق تعالی  روشن کرد که هیچ شیطانی نتواند با وسوسه هایش آن نور ایمان را از بین برد و بجایش تباهی و تاریکی را حاکم سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

گذشته مانند پند نامه ای است

گذشته مانند پند نامه ای است که در درون آن پند نامه می توانید از تجربه هایش بهره جست تا که حال و آینده ای درخشان را رقم زنید.

حال تا حال است به تنهایی محسوس نمی باشد بلکه باید دست رفاقت به سوی آینده داراز کند نا که با اتحاد حال و آینده گذشته به یاد ماندنی و جاودانی را ساخت و تا ابد یادش در قلبها زنده و باقی بماند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مانند زالو هستند

والدینی که از کودکانشان سوء استفاده می کنند  و از انها را منبع درآمد خود قرار می دهند مانند زالو هستند که به بدن نحیف کودکانشان می چسبند و قطره قطره خونشان را می مکند تا که روز به روز در گرما و سرما از شمع وجودشان کاسته شود و کاسبی کنند تا که ان پدر و مادر بی خبر در کنار منقلی پر از اتش گرم نشینند و در آمد فرزند نحیفشان را دود هوا کنند و به عیش و نوش خود در کنار دوستان نابابتر از خود پردازند و اصلا به آن فکر نمی کنند که بخاطر این عیش و نوش کودکش در سوز و سرما پیش چه کس و ناکسی باید دست دراز کند تا که ان بی خبران در آمد یک روزش را در چشم به هم زدنی دود هواکنند و لذت برند و در حالی که کودک نحیفشان حسرت کانون گرم زندگی را می خورد و اه می کشد غم بادی دائما در گلوی این کودکان می ماند البته اگر در سوز و سرما دوام بیاورند پس رسالت پدر و مادر این کودکان در قبالشان چیست چگونه می خواهند در روز حساب در کنار میز محاکمه جواب پس دهند که چرا فرزندی که هدیه الهی است را اینگونه از آن مراقبت نمی کنند از انها سوءاستفاده می کنند چررررررررررررررررا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بار گناهانمان

خدایا بار گناهانمان را مانند پر سبک و بار ثواب و کردار نیکمان  را مانند کوهی سنگین قرار ده تا که در روز حساب شرمنده حق تعالی نشویم الهی امین ....


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

میز محاکمه

جهان آخرت مانند میز محاکمه است که قاضی خالق آن خدای مهربان و متهم مخلوقی که  دستش از دنیا و تعلقاتش کوتاه است خدا کند که بار گناهانمان آنقدر سبک باشد تا که نزد حقمان شرمنده نشویم وای به حال کسی که بار گناهش چون کوهی سنگین است و  حتی نمی تواند حملش کند چه برسد که در محاکمه عدل ااهی جواب پس دهد آیا مخلوق گناهکارمی تواند از خالقش بخواهد او را  ببخشد مسلما دیگر فرصتی نیست و باید حساب پس دادو هر حکمی را که خدایش داد پذیرا شودو دم نزند و در آتش جهنم بسوزد و بسازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

چرخ گردون زندگی

چرخ گردون زندگی به نفع کسی می چرخد که راه بلد باشد و بد و خوب را از همدیگر تشخیص دهدو صاحب گناهی نشود و وسوسه های شیطان در او اثر نکند تا که مبادا صاحب گناهی شود .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زندگی مانند راهی است پر از فراز و نشیب

زندگی مانند راهی است پر از فراز و نشیب مومن خدا از آن فراز و نشیب هرگز نمی هراسد و سعی می کند با دقت و حوصله از آن راه سخت بگذرد و حتی لحطه ای خسته نشود و با صبر و حوصله تا پایان عمر از آن فراز و نشیب می گذرد و هرگز نا امید نمی شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خالق مثل نور است

خالق مثل نور است و مخلوق مانند پروانه به گرد نور آنقدر مخلوق عاشق دورگرد وجود نور خالقش می گردد و می گردد تا که از گرمای وجودش ذوب شود و فاصله خود را به خالقش نزدیک و نزدیکتر نمایدتا که لایق بهشت شود  و به آرامش خیال رسد و از آب گوارای بهشت نوشد و از تشنگی رهایی یابد و بخود ببالد که می تواند که تا ابد در پناه حقش به آسودگی خیال می رسد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مطمئن ترین رازداری

خدایا من مخلوق بینوایت را لایق بدان تا با تو بزرگوار راز و نیاز کنم و راز دلم را نزد تو یکتای بی همتا به امانت گذارم چون تو خدای مهربان مطمئن ترین راز داری  ای  معبود من .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

از نور الهی تهی نکند

دلی که از نور الهی خاموش شد با دعا کردن کلبه قلبش روشن و گرم می شود و صاحب دلش در آن کلبه زیبا با عشق به سوی معشوقش خدا دستانش را دراز می کند و با دعا از ان یکتای بی همتا می خواهد که هرگز قلبش را از نور الهی تهی نکند  تا مبادا باز هم پژمرده و مغموم شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

پل ارتباط حال و آینده

بیایید در زمان حال کمی به فکر آینده باشیم و کم کم پل ارتباط حال و آینده را با درایت و کاردانی  بسازیم تا مبادا در آینده دچار مشکلی شویم و با برنامه ریزی های دقیق و منظم آینده در خشانی را پیش رو داشته باشیم تا به همه اهدافمان در زندگی دست یابیم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زندگی رود خانه ای است جاری

زندگی رودخانه ای است جاری اگر روزی مانعی حتی کوچک سر راهش قرار گیرد جریان زندگی را تغییرمی دهد فقط فقط اراده محکم واستوارمی تواند با آن مانع مقابله نماید ان را ااز سر راه بردارد و نیست و نابودش کند .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تند بادی شدید

اگر خدای ناکرده سوار بر اسب سرکش نفس شوید و نتوانی آن را مهار کنی چون او مانند تند بادی شدید  مهیب و ترسناکی است که آدمی را از این سو و به آن سو می کشاند تا که وارد گرداب گناهی شودو نتواند از آن مهلکه وحشتناک رهایی یابد لاجرم در عمقش فرو فروتر می روی تنها نجات غریقی چون ایمان قوی می تواند آدمی را نجات دهدو به ساحل امنی رساند..


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طعمه ای برای شکار

با حسادت می توان دلهای زیادی را شکست تا هیچ چینی بند زن ماهری نتواند آن را بند زند حسود با حسادتش باعث شکستن دلهای  دیگران می شود و از این کار منفورش لذت میبرد ودائما به دنبال طعمه ای برای شکار جدیدی می گردد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بلاتکلیف

بی توجهی به خدای واحد ادمی را از جاده راست دور می سازد و دائما دایره وار به دور خودش می گردد و بلاتکلیف باقی می ماند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

گناه ومعصیت

وای به حال کسی که توشه آخرتش انباشته از گناه و معصیت باشد چگونه ان بنده خدا می تواند گندابی همچو ان را به همراه خود به ان دنیا ببرد اگر در سبد توشه اخرتش را باز نماید  مسلما بوی گند همه جا پراکنده می سازدو هرگز به او اجازه نمی دهند به جای خوش بو و معطر و با صفایی همچو بهشت وارد شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غبطه

به عاشق خدا غبطه می خورم که راه دستیابی به لحظات ناب تنهایی را می داند و ان را تجربه کرده دلم می خواهد در کلاس درسش ثبت نام کنم اگرتنبل ترین شاگرد کلاسش هم شوم ولی انقدر به عشق الله سعی و تلاش می کنم تا خودم را به شاگرد اولی که همان عاشق خدایست برسانم و حتی از او هم پیشی میگیرم تا در خلوتگه عشق لحظات ناب تنهای را با یارم ان یکتای بی همتا تجربه نمایم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نماز

نماز پل ارتباطی همواریست برای مومن خدا......نماز دل مومن خدا را به عشق الله به لرزه در می اورد......نماز زمانی معنوی و با ارزش است که با توجه خاصی به حق تعالی خوانده شود.....نماز حکمتی دارد که عقل هر انسان فانی قادر به درکش نمی باشد.....نماز را تنها مخلصین حق تعالی می توانندخوب و بجای ادا نمایندو شکر ان یکتای بی همتا را هر چه شایسته و باشکوه بجای آورند  .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سفره دل

دلم را مانند سفره پهن زمین می کنم تا که معشوقم الله به انجا قدم نهد و مرا قابل بداند مهمان قلب عاشقم شود و ان سفره دلم را پر از عطر دانگیز عشقش نماید و من عاشق را ثانیه ثانیه مجذوب و  مجذوب تر به خود می نماید .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دل خاموش

دلی که خاموش شد از نور الهی با دعا کردن کلبه قلبش روشن و گرم می شود و صاحب دلش در ان کلبه زیبا با عشق به سوی خدا دستانش را دراز می کند و با دعا از ان یکتا می خواهد که هرگز قلبش را از نور العی تهی نکند تا که دوباره پژمرده و خاموش نشود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

راه صحیح رسیدن به فردا

اگر بنده خدایی راهی را برای رسیدن به فردا نشناسد و هدف مشخصی نداشته باشد مانند کوری است که نتواند راه صحیح رسیدن به فردا را بیابد و وقتش را به بطالت می گذراند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

در سحر چه رمز و رازی نهفته است

در سحر چه رمز و رازی نهفته است که انسان را به خدا نزدیک نزدیکتر می کند مگر ساعات خدا با همدیگر فرقی دارند  البته در سحر طراوتش و روحانیش و باعث می شود وقتی از خواب غقلت بیدارشدیم راحت و بدون دغدغه  و ترسی به درگاهش دستانمان را دراز کنیم و به  با سوز و گداز با یکتای بی همتا راز و نیاز گوییم و راز نهان قلبمان را با آن یکتای بی همتا در میان گذاریم تا خود را به خدایمان نزدیک و نزدیکتر حس کنیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

با تدبیر و عقل و درایت

گذر عمر مانند امواج رودخانه ای پرجوش و خروش است اگر با تدبیر و عقل و درایت آن موجهای خروشان را کنتر ل کنیم هرگز دچار آن امواج خروشان نخواهید شد و تا آخر عمر براحتی و آرامش بسر خواهی برد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بالا ترین مرتبه در خلقت آفریدگاری

اگر امتحانی همچو شیطان و وسوسه هایش  نبود آن وقت چگونه اشرف مخلوقات می توانست ادعا کند که بالاترین مرتبه را در خلقت آفریدگاری دارا می باشد چون خداوند گوهری چون عقل را به همه مخلوقاتش به طور مساوی عنایت فرمودند تا راه را از چاه تشخیص دهند و در تله های به ظاهر زیبا و در باطن گرداب مهیب گناه آلوده نشود چون هرکس افسارش را به شیطان دهد باید تا ابد در گرداب مهیب معصیت و گناه دست و پا زند و هرگز تا خود نخواهد نمی تواند از ان مخمصه نجات یابد ولی خداوند رئوف و مهربان و رحیم دری را به نام توبه برای بندگانش باز گذاشته تا با کلیدش قفل زنگ زده گناه را باز نماید و خود را از گرداب شیطان نجات دهدو قدم به سرزمین پاکی ها گذارد و دستانش را به سوی حقش دراز نماید و از ته قلبش بگوید ای خدا چاکرتم من بنده بینوا ببخش عذر تقصیرات من مخلوق را مسلما خالق ما خدای کریم و رحیم انقدر بخشنده و مهربان است هرگز دست رد به سینه ام نمی زند و اگر باز هم مرتکب خطایی شویم ان مهربان تا ابد فرصت استفاده از توبه را به بندگان خاطی اش می دهد تا که هر زمان بخود آید توبه کند و گرد گناهی نگردد و شیطان گولش نزند و بنده مخلص خدا شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سکان کشتی سرنوشت

بهشت برازنده کسی است که جایگاه خالق و مخلوق را داند و حریمش را حفظ نماید و دائما فکر و ذکرش حق تعالی باشد  زمانی مخلوقی می تواند سکان کشتی سرنوشت خود را به بهشت برساند که با دیوی چون غرور و تکبر دست و پنجه نرم کند تا خود را به خالقش نزدک و نزدیکتر نماید


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دیو مهیب و تر سناک نفرت

چرا بعضی از پدران و مادران آیینه شفاف قلب کودکان و نونهالشان را با کینه و نفرت پر از نگار می نمایند و از کودکی انها را در اسارت دیوی مهیب و ترسناک کینه و نفرت می کنند چررررررررررررا.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

ودیعه الهی به نام عقل و شعور

برای همه کسانی که اشرف مخلوفات می نامیم و به آنها انسان می گوییم ودیعه ای به نام عقل و شعور را خداوند بخشنده به طور مساوی قسمت نمودند کسی برنده است که از عقل و شعور خدادادی به نحو احسن بهر برد تا علمی را کسب نماید چون علم ثروتی است که سر منشاش عقل و شعور و درایت است.                                              

                خداوند عالم داده عقل و شعور   مساوی  

               تا ثروتی هچو علم کسب نماییم در زندگی                                                        ......................

                           پل ارتباط عقل و شعور محکم شود زمانی

                شعور و ذکاوت بکار گیرد آدمی در زندگانی

    

                                            

       


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

راز و نیاز شبانه

   راز و نیاز سحر گاهی با ان یکتای بی همتا آدمی را از کوه سنگین مشکلات نجات می دهد چون فقط و فقط در ان لحظات به خدایتان می اندیشید تا دمی از مشکلات زمانه رها  شوید.                       


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سرنوشت مانند رودخانه ای است

سرنوشت  مانند رودخانه ایست روان یا پر تلاطم که به دست  قایقرانی قرار می گیرد اگر عاقل و دانا باشد می داند از کدام قسمت رود خانه عبور کند که در دام تلاطم آبها اسیر نشود و او را به قعر آن آبها خروشان نکشاند لاجرم ان عاقل دانا راهی را که بلد است  در پیش می گیرد و خود را به آسانی نجات می دهد و سرنوشت خوبی را رفم می زند.



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سبد سبد گوهر کلام

از دهان انسان با وقار سبد سبد گوهر کلام بیرون می ریزد و همه را مجذوب خود می سازد ولی از دهان آدم شرور گلوله گلوله آتش سوزان که دیگران را هدف گرفته با سرعت به قلب هدقش وارد می سازد و دلش را بدرد می آورد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

پل ارتباطی خدا

با خواندن نماز پل ارتباط خدا آنقدر صاف و هموارمی شود تا که مخلوق عاشق الله به آسانی بتواند از آن بگذرد و به اللهش نزدیک و نزدیکتر شود .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مادری شایسته و فداکار

مادری شایسته و فداکار همچو فاطمه زهرا ( س )که خود در زهد و پرهیزگاریش زبانزد عام و خاص می باشد با سعی و تلاش بسیار فرزندانش چه پسر و چه دختر را جوری تربیت کند تا که  خدای خود آن یکتای بی همتا را شاکر باشند و  شکر حقش را بجای آورند و دائما در همه جا و همه حال از یادش غافل نشوند براستی فاطمه ( س ) توانست در پرهیزگاری و زهد و تقوا چه خود مبارکش چه خانواده محترمش اسوه و الگوی همگان شوند آن بزرگوار همچو آن سید الشهدا را در دامن پاکش پروراند و همچو زینب کبری آن شیر زن کربلا را جوری تربیت کرد که مظهر صبر و برد باری زنان عالم شود زینب کبریی که در صحرای کربلا توانست غمخوار برادر و عزیزانش باشد  و با حضورش در کربلا توانست ظلم و ستم آن ظالمان از خدا بی خبر را به گوش جهانیان رساند ای الله پاداش آن بزرگوارن همچو فاطمه زهرا و خانواده اش را به بالاترین مرتبه ها قرار ده و سزای گنهکارانی همچو یزید و شمر ذالجوشن را در بد ترین نقطه از جهنم قرار ده تا که شاید آتش و نار جهنم بتواند گناهانشان را بسوزاند و انهارا نیست و نابود سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تاریکخانه ذهنش

کسی که می خواهد خود را از تاریکی و ظلمات  نجات دهد باید تاریکخانه ذهنش را با چلچراغ علم روشن  سازد تا که با نور تابان و خیره کننده اش همه ذهنش را روشن و نورانی کند تا ازان تاریکی اثری باقی نماند و صاحب ذهن فردی شود عالم و عاقل و هوشیار ای خدای کریم و رحیم کمکمان کن تا با چلچراغ پر نور علم ذهنمان را روشن سازیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

با پتک محکم و قوی نیروی عشق

عاشق خدا مجنونی است مانند فرهاد کوه شکن او با پتک محکم و قو ی نیروی عشق همه کوههای عالم را می شکند تا که به معشوقش الله رسد عاشق خدا  همه راههای سخت و دشوار رسیدن به معشوقش الله را طی می کند تا که به عشقش رسد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

معلمانی همچو پیامبران و امامان

معلمانی همچو پیامبران و امامان را حق تعالی برای انسانها خلق نموده اندتا  همه مارا در زندگی الگو و اسوه باشندانها به ما درس اخلاص و خدا پرستی را می آموزند که لحظه لحظه عمرمان را شاکر حق تعالی باشیم حتی لحظه ای از یادآن خدای یکتای بی همتا غافل نشویم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فلب گناهکار مانند کویری است

فلب گناهکار مانند کویری است بی آب و علف و پر از ترک به هر جایش بنگری خشک است و لم یزرع و بدون هیچ گونه سرسبزی بیایید با آب روان
و حیات بخش توبه آن قلب کویری را آبیاری نمایید و تا که بدل به گلستانی شود پر از گلها ی معطر و رنگارنگ که عطر آن گلهاصاحب دلش را شاد و سرمست می شود .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

الله

قبله من الله عزیز دل من الله معشوقم الله نگهبان قلبم الله رهروم الله بند بند و جودم عشقم الله ورد کلامم الله دارو ندارم الله همه هستی ام الله آن یکتای بی  همتا هر چه شکر گویم کم گفته ام باریتعالی ای خدای مهربان.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

پژواک

نوک قله قلبم روم و با هر چه قدرت و انرژی در بدن دارم انقدر اللهم را صدا زنم تا که پژواک صدایم به اسمانها رود و شاید خالقم دلش به حالم بسوزدو عشق من بی نوا را پذیرا شود تا لحظه ای عاشقش باشم و ان خاطره زیبا را تا ابد به همراهم به یادگاری داشته باشم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

یوغ اسارت

دلم می خواهد یوغ اسارت الله دائما بر گردنم سنگینی نماید تا مبادا

 

 لحظه ای از یاد حقم غافل شوم .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 3529
بازدید کل : 83752
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1