سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

با یقین و باور

هر که با یقین و باور به سوی سمت خدا رود هرگز لحظه ای از خالقش غافل نخواهد شد و دائما بر لبش ذکر الله و در قلبش عشق الله موج می زند و هرگز خالقش را فراموش نخواهد کرد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عاری از هر گونه آلودگی

انسان این اشرف مخلوقات از زمانی که پا به عرصه گیتی می نهد عاری از هر گونه آلودگی گناهی است و حق تعالی او را پاک و معصوم خلق نموده چون خداوند حکیم هر چه را که خلق نموده پاک ومبرا از هرگونه آلودگی است ولی از زمانی همین انسان که قوه تشخیص پیدا می کند و می تواند بد و خوب را از هم تمیز دهد زمانی می رسد که افسار را خود را آسان به دست وسوسه های شیطان می دهد وصاحب گناهان مختلفی می شود و باعث می شود توشه آخرتش پر از گناه وآلودگی می شود تا در آخرت و وارد آتش مهیب و شعله ورجهنم شود و کاری از دست کسی بر نیاید تا او را نجات دهدپس چرا ما اشرف مخلوقات افسار اختیارمان را شل و آسان به دست شیطان نابکار می سپاریم تا که هر سو می خواهد ما را به همان سوی بکشاند چررررررررررررررررررررررررا.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

روز شهادت امام ر ضا ع را به همه شیعیان جهان تسلیت میگویم

در کویر خراسان گوهری گرانقدر ی همچو امام رضا ع در حال درخشیدن است که درخشش همه را از راه دور و نزدیک به سوی خود می کشاند تا که در زیر نور دلبخشش دلهای خفته را بیدار و به نور الهی روشن شود

 

شهادت هشتمین اختر تابناک امامت امام رضا ع را به همه شیعیان جهان تسلیت می گویم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

رحلت نگین رسالت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی

رحلت نگین رسالت محمد مصطفی و امام حسن مجتبی را به همه دوستاران اهل رسالت و امامت تسلیت می گویم انشاالله که رهروان ان پاکان باشیم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شیطان

شیطان شبیه طوفانی است که اگر بر سر راهی قرار بگیرد همه را نیست و نابود می کند و به هیچ احد وناسی رحم نمی کند وبیرحمانه همه را زیر پا له می کند و سعی می کند همانطوری که خود از بهشت برین رانده شده انسانهای ضعیف النفسی همچو خود از بهشت دور کند و با خود در جهنم سوزان هم آشیانه سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عالم دانا

عالم دانا از باغ و گلستان علمش سبد سبد گل و میوه های ابدار و شیرین علم می چیند وسبکبال در باغ و گلستانش قدم می زند از ان همه الطاف الهی لذت می برد ولی جاهل نادان در سیاهچال جهلش دست و پا می زند تا که در انجا بپوسدو اثری از او بجای نماند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تب یادگیری عالم

تب یاد گیری عالم دانا انقدر بالا و بالا میرود تا به حد انفجار رسد و پوسته ی علمی را  شکافد و به همگان در جهان عرضه کند تا از کشف جدیدش هم خالقش از خلقتش راضی و خشنود شود و هم مخلوقات خدا از ان در زندگانی بهره برند.َ


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حسرت

حسرت میوه ی ممنو عه ای است که خوردنش انسان را دائما افسرده و مغموم می کند کسی که حسرت نداشته هایش را خورد شاکر حق تعالی نمی باشد و چون هر که با خدا باشدبه داشته هایش قناعت می کند و حسرت چیزی را نمی خورد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

رد پای عمر

رد پای عمر مانند ماری است که ارام و بی سر و صدا بر روی شنهای کویری رد می شود و موجهایی از حرکتش بر روی زمین نقش میزند و بعد از لحظه ای با کوچکترین بادی ان رد پا از روی زمین خدا محو می شود و دیگر نتوانی اثری از ان بیابید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

اراده مومن

اراده مومن مثل کوه استواریست که هیچ شیطانی نمی تواند با وسوسه های دلفریبش او را نیست و نابود سازد و مومن واقعی آنقدر آگاه و هوشیار است که نمی گذارد آن کوه محکم و استوار ایمانش را بی بنیان و سست سازد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

اربعین حسینی

 صلی الله علیک یا أبا عبدالله ........  اربعین حسینی برساحت مقدس آقا امام زمان  وشیعیانشان تسلیت باد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عشق پاکش

خالق یکتا میزبان است و مخلوق بینوا مهمان درب خانه ی خالقش را می کوبد می خواهد وارد شود خالق آنقدر رئوف ومهربان است که هیچگاه درب خانه رامحکم 

 نمی بندد و به مخلوقش اجازه می دهد تا راحت به بارگاهش راه یابد و با خدایش به رازو نیاز عاشقانه پردازد و عشق پاکش را تقدیم حق تعالی نماید

             

مخلوق بی نوا دائما زند درب معشوق ز عشق           باز گذارد معشوق دربش رابی ریا ز آن عشق


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عالم دانا

عالم دانا از باغ و گلستان علمش سبد سبد گل و میوه های ابدار و شیرین علم می چیند وسبکبال در باغ و گلستانش قدم می زند از ان همه الطاف الهی لذت می برد ولی جاهل نادان در سیاهچال جهلش دست و پا می زند تا که در انجا بپوسدو اثری از او بجای نماند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خواندن نماز

خواندن نماز روحها را  را از هر گونه زنگاری صیقل می دهد و قلبها را از همه غمهای عالم دور میسازد و به ادمی ارامش لذت بخشی  می دهد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شاپرک احساسم

 

شا پرک احساسم بر سر کودکی می نشیند که در حادثه رانندگی پدر و مادر و خواهر کوچکش را از دست داده و دائما در سوگ آن عزیزان به خود می پیچیدوبی تابی می کر د و دائما حس خلا و بی کسی او را آزار میداد و برای مرگ عزیزانش لحظه ای آرام و قرار نداشت تا که شا پرک احساسم  بر دستان کوچکش می نشیند و او از دیدنش ذوق می کند و مرگ عزیزانش را برای لحظه ای به فراموشی می سپارد از مهر و محبت آن شاپرک سیراب می شود و به زندگی امیدوار .

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

لحظات ناب با خدا بودن

لحظات ناب با خدا بودن را هر کسی نمی تواند تجربه کند باید عاشق حقش باشد و مجنون وار ان یکتای بی همتا را پرستش کند و هیج سدی نتواند او را مانع شود که او را از ان یکتای بی همتا دور سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

میوه ممنوعه

دلم می خواهد هرگز در باغ گناهکاری قدم ننهم تا که مبادا شیطان گولم زند و از آن میوه ی ممنوعه بخورم و از جاده ایمان و اراده وارد کویر خشک لم یزرع گناهکاری شوم و خود را تسلیم شیطان نمایم .




ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خالق دریای نور است

خالق دریای نور است و مخلوق قطره ای ناچیز از ان دریا چگونه در ان دریای نور ان قطره  به چشم ایدولی خدای رحیم انقدر مهربان است که از ان قطره ی کوچک با خبر می شود و او را از یاد نمی برد و در دریای بیکران نورش جایگاه خاصی که برازنده اش باشد قرارمی دهد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قلب مومن خدا

قلب مو من خدا پر از عشق و محبت به حق تعالی است و شب و روز با تضرع و ناله و زاری  سر سجاده ی عشق با خدایش راز و نیاز می کند و   پذیرا شدن عشقش را از معشوقش میخواهد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فرشته مهر و محبت

در فضای بیکران ذهنم با سفینه خیالم شروع به تفحص و کنکاش در باره سر چشمه مهر و محبت نموده ام که سر راهم در آن فضای بیکران به ایستگاهی رسیدم که با خط زیبایی بر سر درش نوشتند عشق و فداکاری از ذوق و شوقی که به من دست داده بود از آن سفینه با شتاب بیرون می آیم و درش را به صدا در می آورم فرشته مهر ومحبت با روی گشاده در را به رویم می گشاید مرا با عشق وارد ان ایستگاه مینماید انقدر به من محبت و علاقه نشان می دهد که من هم از آن همه  مهر ومحبت وفداکاری عاشقش شدم چون بی ریا بودو عشقش را به همه می بخشید و  رئوف و مهربان بود ناگهان جرفه ای در ذهنم ایجاد شد که تنها این همه لطف و کرم زیبنده حق تعالی می باشد تازه متوجه شدم که میزبانم الله آن خدای یکتای بی همتا است دست و یایم را گم کردم تنها جمله ای که در آن لحظات ناب بر زبانم جاری شد آن بود که ای خدا شکر به ان همه رافتت شکر به آن همه معرفتت شکر به آن همه الطافت.



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

هدیه الهی

دروازه باغ زندگی والدین انقدر باید محکم و با بزرگترین قفل دنیا بسته شود تا مبادا دزدی به  ان حمله کند و میوهای باغ زندگی را نیست و نابود سازد و ان والدین نزد  پروردگارشان شرمنده شوند که نتوانستند از هدیه الهی به نحو احسن مراقبت نمایند


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طبیعت خدا سفره و حوان نعمتی است

طبیعت خدا سفره و خوان نعمتی است که حق تعالی بدون هیچ چشم داشتی در اختیار بندگانش قرار داده تا همگان از آن خوان نعمت بهره گیرند و حر متش را پاس دارند تا حق تعالی از آنها راضی و خشنود شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غار تنهایی

از درز کلبه ی قلبم انوار الهی به درون قلبم روزنه ی باز شد تنها همان نور نجاتم داد تا از غم فا صله گیرم و از آن غار تنهایی ماتم نجات یابم و به عشق الله آن یکتای بی همتا غمهای عالم را فراموش کنم و زیر چتر حمایتش آرام و قرار گیرم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خوشا به سعادت کسانی که در مشهد مقدس زندگی می کنند.

خوشا به سعادت کسانی که در مشهد مقدس زندگی می کنند
   و هر روزه شاهد حرم مقدس امام رضا ع هستند و هر وقت که بخواهند می توانند در کنار حرم امنش به راز و نیاز عاشقانه پردازند و دلهای خود را از شمع وجودش گرم می نمایند و به آرامش می رسند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زندگی گذر لحظه ها است

 

زندگی گذر لحظه ها است بیایید تا زنده ایم و حق حیات داریم با عقل و درایت  از تک تک لحظات گذر عمر عبور نماییم و قدر نعمتی چون زندگی را که خدای کریم به ما عطا فرمودند را بدانیم و هرگز از گذر حتی لحظه ای از عمرمان غافل نشویم .

 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شیطان طمعکار بزرگترین شکارچی است

شیطان طمعکار بزرگترین شکارچی است که شکارش را از میان ابلهان انتخاب می کند چون آنها ابلهان زود گول شیطان را می خورند و در دامش اسیر می شوند و تا ابد هم در عذاب از آن اسارت می سوزند و می سازند .



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خدا را می توان در خلقتش دید و حس و باور کرد

خدا را می توان در خلقتش دید و حس و باور کرد چون وقتی به خلقت آفریدگار می نگریم به این باور می رسیم که حق تعالی با چه وسواسی این همه نعمات رنگارنگ خلق نموده که ما انسانهای فانی هرگز راز خلقتش را پی نمی بریم و حتی در ذهن آدمی نمی گنجد تا عظمت با شکوهش را درک نمایند


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

توشه آخرتمان

خدایا کمکمان کن تا توشه آخرتمان پر از اعمال نیک و خدا پسندانه شود تا در زمان موعود که باید نزدت آییمو روسیاه نباشیم بلکه سربلند نزد حقت آییم که در سفر زندگی توانسته ایم توشه آخرتمان را از اعمال نیک و خداپسندانه انباشته نماییم و این توشه آخرت شافی ما شود تا ما در آن دنیا شرمنده حقمان نشویم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غول وحشتناکی به نام یاس و نا امیدی

شکست می تواند در دل غمدار تبدیل به غول وحشتناکی به نام یاس و نا امیدی شود و اجازه نمی دهد صاحب دل در زندگی حتی لحظه ای لذت امید را تجربه نماید چون هر جا نا امیدی باشد هر گز آدمی نمی تواند به امید فکر نماید چه به آنکه آن را تجربه نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مانند گوهری گرانقدر از حباب زندگی مراقبت نماییم

بیایید نگذاریم حباب زندگی در یک چشم به هم زدنی بترکد چون بعد از ترکیدن حباب زندگی مرگ و نیستی به سراغ آدمی می آید پس بهتر آن است مانند گوهری گرانقدر از حباب زندگی مراقبت نماییم تا مبادا نا غافل از دستش دهیم و مرگ ونیستی به سراغمان آید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

محمد مصطفی گلی بوداز گلهای زیبای خلقت آفریدگاری

محمد مصطفی گلی بود از گلهای زیبای خلقت آفریدگاری که حق تعالی آن گل را سر سبد گلهای جهان  قرار داد و آن را گل محمدی خواند تا که عطر دل انگیزش دل مشتاقانش را به وجد آورد تا هر کجا آن گل زیبای خوش بوی محمدی را ببینید به یاد محمد مصطفی بیفتند ای خدای کریم به خاطر خلقت همچو محمد مصطفی شاکرت هستیم و قدر این گل محمدی را می دانیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1693
بازدید ماه : 3508
بازدید کل : 83731
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1