سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

روزه می تواند آدمی را دگرگون سازد

روزه می تواند آدمی را دگرگون سازد و از گناهکار بودن بدل به مومن و پرهیزگاری نماید تنها چاره اش آن است که فرد خاطی و گناهکار در ایام ماه مبارک رمضان به صورت واقعی توبه کند و باخالقش عهد و پیمان بندد که دیگر نگذارد شیطان ملعون با وسوسه هایش گولش زند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مناجاتم با خدای یکتای بی همتا

مناجاتم با خدای یکتای بی همتا.........ای معبود من قادر مطلق این جهان و آن جهان ای الله من ای عزیز دل من ای خدای فهیم و رحیم وکریم و حکیم و عظیم و علیم و حلیم و سلیم ای خدای قادر و ای خدای ناصر ای رب العالمین ای الرالحمن الراحمین ای دانا و ای خدای توانا ای ناصر و ای قادر ای خدای یکتای بی همتا ای باریتعالی ای حق تعالی چگونه شکر نعمات و الطاف  بی دریغت را بجایی آورم تا از من حقیر راضی و خشنود شوی ای خالق من چگونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ای خالق من به اندازه ریگ ریگ بیابانهای جهان خدا تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله و اکبرم شکر الله و اکبرم

به اندازه قطره قطره آبهای کل جهان از اول خلقت آفریدگاری تا به حال تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم

به اندازه کل موجودات زنده و غیر زنده خدا از اول خلقت آفریدگاری تا به حال تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم

به اندازه کل خلقت آفریدگاری خدا و تک تک اجزای تشکیل دهنده همه آنها تک تکش گویم شکر الله اکبرم شکر الله اکبرم شکر الله و اکبرم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زنگارهای نهفته

با روزه و ایمان و تقوا دهیم صیقل روحمان

 

زنگارهای نهفته گناه را بزداییم از قلبمان

 

تا پاک و شفاف شود ز هر گناه قلبمان

زمان روزه داری شود پاک و منزه روحمان


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مخلصان و عاشقان خدا

رمضان ماه پر برکتی است که فقط مخلصان و عاشقان خدا قدرش را می دانند و سعی می کنند از لحظه لحظه اش بهره معنوی جویند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طعم امید و امیدواری

شکست می تواند در دل غم دار تبدیل به غول وحشتناکی به نام یاس و نا امیدی شود و تا در زندگی حتی لحظه ای طعم امید و امیدواری را نچشیدچونکه اگر یاس و نامیدی بر آدمی غلبه کند آن زندگی را تبدیل به زندانی مخوفی می سازد و آدمی را دلشکسته و نا امید می کند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عقب نشینی

با هر شکستی اگر عقب نشینی کنیم و زانوی غم به بغل گیریم هر گز نمی توانیم فرد موفق و مفیدی شویم چون دائما با یک شکست یاس و نا امیدی به سراغمان می آید و باعث می شود دست و پایمان را ببند و نا امیدمان سازد تا که به پیروزی فکر نکنیم و دائما غم و غصه و یاس را  مهما ن قلبهایمان شوند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

طبق اخلاص

خداوند یکتای بی همتا متانت و وقار را خیلی دوست دارد انسانی عاقل و زیرک است که بداند خالقش از چه چیزی خشنود می شود تا که همان را در طبق اخلاص نهد و تقدیم حق تعالیش نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

یک متن یا نوشته ای که پر از مهر و محبت باشد

یک متن یا نوشته ای که پر از مهر و محبت باشد حتی اگر کوتاه هم باشد  می تواند بهترین هدیه دنیا باشد که به دوستی می دهیم و سعی می کنیم تا که دلش را بدست آوریم او را شاد سازیم.پس چرا ما انسانها از این کار راحت هم می گذریم و محبت را از دوستان نزدیکمان دریغ می کنیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

غم در کلبه قلبمان لانه کرد

زمانی تنها شدیم و غم در کلبه قلبمان لانه کرد حق تعالی رهایی از این مشکل را به دست خنده می سپارد تا که با کمک آن درهای نفوذی غم را ببندید و با خنده و شادی در پناهش از تنهایی فاصله گیرید و در آن کلبه قلبتان با خدای مهربان به راز و نیاز عاشقانه پردازید تا هرگز لحظه ای احساس انده و در تنهایش نکند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

با عادات خوب و پسندیده

با عادات خوب و پسندیده آدمی با خالقش ارتباط برقرار می کند و مانند دوست و رفیقی مهربان در همه جا و همه حال مانند یاری دلسوز در کنار خود احساسش می کند و آرامش می گیرد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

چرا درباره خدا می خواهیم مطلبی بنویسیم به بن بست می رسیم

چرا وقتی می خواهیم در باره خدا مطلبی بنویسیم به بن بست می رسیم

چون خدا خالقی است که مخلوق فانی و خاکی هرگز نمی تواند به صورت واقعی حکمتش را درک نماید چون حکمت الهی آنقدر والا و برتر است که در ذهن مخلوق فانی نمی گنجد تا عظمت خدا را درک کند و به حکمتش پی ببرد و به نحو احسن شاکر نعماتش باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قایقی به نام طول عمر

زندگی مانند رودخانه ای است مواج و پر جوش و خروش مسافر زندگی که همان آدمی است سوار بر قایقی به نام طول عمر می شود و سعی می کند با احتیاط آرام آرام از آن رودخانه مواج بگذرد و خود را از حوادث راه دور نگاه دارد و سعی کند تا به آخر راه زندگی جان سالم بدر برد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نیکو کار مانند نجات غریقی است

 نیکو کار مانند نجات غریقی هست زمانی که همنوعی در دریای بیکران زمانه غرق شود او را مانند نجات غریقی از غرق شدن نجات می دهد و به ساحل امنی به نام مهر و محبت می رساند تا با علاقه و مهربانی دل شکسته ای را با گرمای  وجودش گرم نماید و به زندگی امیدوارش سازدتا به فردایی روشن بیاندیشد ای خدای حکیم اگر دستم خالی است در عوض دلسوز و مهربانی خلق نموده ای در طول راه زندگی به فکرم است در موقع نیازو تنگدستی دستم را گیرد تا که بتوانم راحت با مشکلات زمانه دست و پنجه نرم نمایم و به کمک آن نیکو کار آن مشکلات را نیست و نابود سازم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شکر الهی

دائما کنم شکر الهی من مخلوق فانی

 

به معشوقم الله عشق ورزم در زندگانی



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خود خواه دائما در مردابی در حال فرو رفتن است

خود خواه دائما در مردابی در حال فرو رفتن است و آرام آرام به قعرش فرو می رود و هیچ کسی نمی تواند او را از آن مهلکه نجات دهد چون آن غرور و خود خواهیش در واپسین لحظات زندگی به او اجازه نمی دهد تا که از دیگران کمک گیرد حتی حاضر است جانش را بدهد ولی غرور بیچایش را حفظ نماید


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سرنوشت آدمی مانند رودخانه ای است پر تلاطم

سر نوشت آدمی مانند رودخانه ای است پر تلاطم که اگر قایقرانی عالم قایق زندگی را هدایت کند مسلما می تواند با عقل و درایت از آن رودخانه پر تلاطم رد شود و به مقصدنهایی رسد ولی وای به روزی که قایق زندگی به دست نادانی هدایت شود حتما در نیمه راه قایقش را به خاطر سهل انگاری و نادانی غرق می کند سرنوشت شومی را برای خود رقم می زند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تزکیه نفس

با گناه کردن هرگز تزکیه نفس ممکن نمی شود چون  تزکیه نفس اراده قوی استوار می خواهد و گناهکار هرگز ذره ای اراده ندارد چون همه اراده هایش را شیطان ملعون از او گرفته خود هدایتش می کند


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

در های بسته

دلشکسته و نا امید دائما خود را پشت درهای بسته می بینند و حتی حاضر نمی شوند کوچکترین تلاشی انجام دهند تا امید باز کردن ان درهای بسته باعث شود به تکاپو افتد و درهای بسته را به روی خود باز نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زرق و برق زندگی

زندگی راهی است که وقتی شروع می کنی در یک چشم به هم زدنی می گذرد و به انتهایش می رسیم چون آنقدر دغدغه ها و مشغله ها ی زندگی زیادند که عبو از راه زندگی را حس نمی کنیم و از زیباییهایش لذت نمی بریم چون همه حواسمان به زرق و برق زندگی متمرکز می شود و هدف از زندگی را به فراموشی می سپاریم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تا تو بیایی مهدی جان

 بی صبر و تحمل ز انتظارت شدیم تا تو بیایی مهدی جان

لحظه لحظه در زندگی دعایت کنیم تا تو بیایی مهدی جان

             


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نفس آدمی اسبی است وحشی و سرکش

نفس آدمی اسبی است وحشی و سرکش که مهارش کاریست سخت و دشوار تنها افساری به نام اجتیاط  بر دهنه اش میتوان زد و او را کنترل و رام نمود تا نتواند به هر سو که بخواهد ما را بتازاند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

میلاد زینت عابدان امام زین العابدین ع مبارک و فرخنده باد

روز پنجم شعبان روزی است که امام سجاد ع پا به عرصه گیتی نهاده تا که عابد ترین عبادت کنندگان جهانباشد و لحظه ای از حقش غافل نشود.                                                                                  میلاد زینت عابدان جهان زین العابدین ع مبارک و فرخنده باد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زندگی چرخی است چرخان

زندگی چرخی است چرخان اگر خدای نا کرده چوبی لای چرخش گیر کند چرخه زندگی به خطر می افتد و آتش به خرمن زندگی می اندازد آن زندگی را نیست و نابود می سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

میلاد ابو الفضل العباس علمدار کربلا ع

آیا برادری دلسوزتر و مهربانتر و جان باخته تر از ابولفضل العباس می توانید بیابید که از جان شیرینش بگذرد و برای اهل بیت تشنه برادر آب اورد و خود لب تشنه به سوی حقش برود الحق که جانبازتر از ابولفضل العباس در هیچ جایی از این کره خاکی نمی توان پیدا کرد و هرگز هم مادری همچو او دلسوز و جانباخته نمی تواند بدنیا آورد

میلادابو الفضل العباس علمدار کربلا ع بر همه دوستدارانش مبارک باد


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سوم شعبان تولد سرور و سالار شهدا امام حسین ع

سوم شعبان تولد سرور و سالار شهدا امام حسین ع است این میلاد خجسته را به همه مشتاقان حسینی تبریک و تهنیت می گویم امید وارم از امام حسین ع درس ایثارگری بیاموزیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حباب زندگی

حباب زندگی در یک چشم به هم زدنی می ترکد و رفتنش را حس نمی کنید و نمی دانی که چگونه عمرتان گذشت و آیا بهره ای از زندگی برده اید تا با آن دل خوش کنید و حسرت گذر عمر رفته را نخوری و به خود بگویید که از لحظه لحظه اش اگر استفاده نکرده ایم لا اقل آن دلخوشی حتی کوچک امید زنده ماندنتان را زیاد می کند تا با یاد و خاطرهاش دلگرم و دلشاد شوید و از زنده ماندن لذت ببرید .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

نجات غریقی همچو بصیرت

ذهن آدم دریای بیکرانی است که اگر واردش شوی مسلما در آن غرق خواهی شد و نجات دادنش کاری است سخت و بس دشوار  است ای خدا ی کریم کمکمان کن تا  نجات غریقی همچو بصیرت و دانایی به کمکمان آید تا در ان دریای بیکران غرق نشویم و  با دستی پر از علم و دانش سالم به جزیره نجات برسیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مثل کندوی زنبور عسل

ذهن آدمی مثل کندوی زنبور عسلی است که تک تک دانسته هایش در دانه دانه از حفره های آن کندو جای می هد تا که مانند زنبوران کندو هر کدام به موقع مسئولیت خود را انجام دهند تا همه چیز منظم و مرتب شود و ذهنی سر شار علم و دانایی شود و صاحبش هر زمان و هر مکان که بخواهد از تک تک علمش برای کشف جدید بهره گیرد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

اراده و ایمان

هر که با اراده و ایمان توانست به شیطان پشت کند مسلما سربلند و پیروز در زندگی خواهد شد و می تواند زندگیش را محکم و استوار تا به آخر صحیح و سالم به مقصد رساند.

هرکه با اراده رود به جنگ شیطان

پتک محکمی است  کوبند بر سندان

پیروز کسی است که دوری جوید ز شیطان

تا بنای زندگیش محکم شود و نیندازد او را ان طوفان


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سنگ بزرگی همچو شیطان

عشق به الله  چشمه ساریست روان و جاری وای به روزی که سنگ بزرگی چون شیطان سر راهش قرار گیرد و مانع شودتا ان چشمه جاری و روان باقی نماند ای الله کمکمان کن تا در بند اسارتش گرفتار نشویم و گولمان نزند و ما را وارد بیراهه گناه نسازد تا به تو معبود نزدیک و نزدیکتر شویم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

سحر.........

سحر دارد رمز و رازی  بیشمار

زودتر از خواب ناز ت شوی بیدار

بدون دغدغه شوی نزدیک خدا

بدون واهمه  روی سوی آن یکتا

روحانیت سحر دهد قلبها را جلا

زنگارهای کهنه را ز فلبها کند جدا

 نزدیک ونزدیکتر شویم به آن یکتا

رازهای نهان گوییم به آن بی همتا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

درخت نعمت الهی

درخت نعمت الهی آنقدر پر بار و پر میوه است  که اگر بنده ای ذره ای حرکت کند راحت می تواند از ان نعمتهای الهی بچیندو بهره گیرد و در زندگانی بکارش اید ولی متاسفانه بعضی از ادمها آنقدر کاهلند که این همه برکات را حق تعالی بدون چشم داشتی در اختیار شان قرار داده  نمی بینند و ان حرکت لازم را برای استفاده از آن نعمت نمی کنند دائم گله شکایت می کنند و شکر حقش را بجای نمی آورند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دریای نور

خالق دریای نور است و مخلوق قطره ای ناچیز از ان دریا چگونه در ان دریای نور ان قطره  به چشم ایدولی خدای رحیم انقدر مهربان است که از ان قطره ی کوچک با خبر می شود و او را از یاد نمی برد و در دریای بیکران نورش جایگاه خاصی که برازنده اش باشد قرار می دهد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

بزرگترین آفت خیال دغدغه است

بزرگترین افت خیال دغدغه است آرامش خیال کسی دارد که به دور از دغدغه های عزیزانش لحظه ای ارام گیرد ولی هیچگاه اجازه ان آرامش را به خود نخواهد داد چون انقدر مهربان و دلسوز است که خود را به آب و آتش می زند تا مبادا عزیزانش کوچکترین مشکلی داشته باشند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

آفت نهال مهر و محبت

تنها دشمن و آفت نهال مهر و محبت کینه و نفرت است که باعث می شود آن نهال کم کم بیمار و آفت زده شود و بجایش نهال کینه و نفرت روز به روز بزرگ و بزرگتر و تبدیل به حسادت می شود و میوه ای درخت حسادت چیزی جز چشم و هم چشمی نیست .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حاکم مطلق

زنگار اندوه تلنگریست که هوشیار باشی تا مبادا افسار خود را به غم دهی و او حاکم مطلق قلبت شود و تو را از زندگی ساقط سازد و هرگز نتوانی به زندگی امیدوار شوی باید تا می توانیم غم و اندوه را از خود دور سازیم تا که زنگار قلبمان زدوده شود


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

کلام الله

کلام ان است که کلام الله باشد 

نه کلامی که پر از کبر و ریا باشد 

کلام زمانی شود دلچسب و شیرین

در وصف ان خدای یکتای گوید ان نازنین



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

شاخه گلی زیبا و مخملین

اگر می توان با هدیه شاخه گلی زیبا و مخملین دلی را شاد کرد پس چرا ما انسانها به دنبال زرق و برق زندگی هستیم و لحظه ای به خود نمی اییم که حق تعالی هیچگاه مخلوقی را که اهل بریز و بپاش باشد را دوست ندارد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

تاوان ترسو

تاوان ترسو نسبت به ترسش از دست دادن همه راه های صراط در زندگی است چون هرگز ترسش نمی گذارد راههای نرفته را تجربه کند و به ترسش غلبه کند لاجرم باید همچنان عقب مانده راه باقی بماند .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

رد بای عمر کودک شش ساله سرطانی

رد پای عمر در کودک شش ساله ی سر طانی  جوری خود را به نمایش می گذارد که عمر کوتاهش  چگونه به سرعت گذشت و ان کودک در شروع زندگیش باید دار فانی را ترک گوید و از این جهان به پیش حقش پر کشد خوش به سعادتش که هنوز شامل پذیرا شدن گناهی برایش نشدند ای خدا شکر به حکمتت.َ


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

ناقوس مرگ

ناقوس مرگ به صدا در اید زمانی

مرگ بنده ای رسد رود به ان جهانی

هوشیار و اگاه شود ز ان صدا ادمی 

هر که به یاد اخرت افتد ز مرگ کسی

نادان و بی خیال باشد در زمان حیات

گو شش کر باشد ودائما  غلام مادیات


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

سفارش آنلاین قلیون

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

همسریابی

درگاه واسط

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 529
بازدید ماه : 1687
بازدید کل : 80199
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1