سمت خدا

ارتباط با خدا

 

 

والدین خوب و دلسوز مانند دو قناری عاشق کودکانشان هستند

والدین دلسوز ملنند دو قناری عاشق کودکانشان هستند ان دو زوج عاشق از صلوع تا غروب افتاب با سخترین مشکلات دست وپنجه نرم می کنند تا که روزی حلال بر سر سفره آورند و تا که مبادا فرزندانشان گرسنه سر بر بالین نهند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مانند غنچه گلی نشکفته پر پر می کنند

ای خدای مهربان به فکر کودکانی باش که در دامن پدر و مادری بزرگ می شوند که از انها سوء استفاده می کنند ان بی رحمان کودکانشان را مانند غنچه گلی نشکفته پر پر می کنند و حق حیات را از انها می گیرندو نمی گذارند مانند دیگر کودکان به زندگی لبخند زنندو از زنده بودن لذت برند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

وجدان مروارید غلتانی است

وجدان مروارید غلتانی است در دستانمان اگر خدای نا کرده ذره ای حق دیگران را زیر پا گذاریم آن مرورید غلتان با ارزش از دستمان می افتد و هر کدام از ان مرواریدها به سویی می رود و کسی را یارای جمع کردن آن را ندارد تا تک تکش را بیابد به روز اولش در آورد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

صابر کسی است

صابر کسی است که در بدترین و سخترین شرایط صبر پیشه کند امام موسی کاظم ع صابری بود در میان ائمه و اطهار چون در زندان هارون با صبر و بردباری توانست غرور نابجای انها را درهم شکند زیرا دستشان از هر گونه حیله و مکری کوتاه شده بودو راه بجایی نداشتند تن به قتل ان امام بزرگوار دادند چون نمی توانستند صابری همچو موسی کاظم ع را ببند لاجرم ان بزرگوار را به درجه رفیع شهادت رسانند و به آیندگان فهماندند که چه دیو هایی در زمان فرشته هایی همچو امام موسی کاظم ع  وجود داشت و بی رحمانه شمع وجودش را بی فروغ ساختند و لعنت دوستداران اهل بیت را تا ابد برای خود بر جای گذاشتند لعنت خدا بر هاروالرشید و دارو دسته از خدا بی خبرش.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عشق ائمه و اطهار همچو امام موسی کاظم ع به خالقشان

عشق ائمه و اطهار همچو امام موسی کاظم ع  به خالقشان انقدر زیاد است که در ذهن ادمی نمی گنجد چون در عمل این واقعیت را ثابت کردند ان پاکان از جان شیرینشان گذشتند هرگز تن به ذلت نداند و تا آخرین دم و باز دمشان رضایت خالقشان را خواهان بودند و هرگز لحظه ای از خدای یکتا غافل نمی شدند تا که دشمنان دین و خدا از همان یک لحظه غفلت هم سوء استفاده کنند امام کاظم ع هم ائمه پاکی بودند که هارون بی رحم و ایادی بیرحمتر از خودش هر چه تلاش کردند تا که ان لحظه غفلت را در امام موسی کاظم ع ببینند آرزویش را به گور بردند چون موسی بن جعفر ع با آن همه شکنجه و آزار و اذیت حتی لحظه ای از یاد حقش غا فل نمی شد.

 

شهادت امام موسی کاظم را به همه شیعیان عالم تسلیت میگویم


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

زمان حال مانند ماهی لغزانی در دستانتان

زمان حال مانند ماهی لغزانی است دردستانتان که هر دفعه از دستانتان لیز می خورد و گرفتن آن کاری است شاق و سخت باید صیاد ماهری باشید تا بتوانید حال را شکار کنید و از ثانیه ثانیه آن به نحو احسن بهره گیرید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

وفات زینب کبری

وفات زینب کبری آن شیر زن کربلا را به دوستداران علی مرتضی و فرزندان صالحش همچو زینب کبری تسلیت می گویم و امیدوارم که حق تعالی کمک کند تا درس صبر و بردباری را از آن بانوی شایسته بیاموزیم  و در زندگی ملکه ذهنمان قرار دهیم بردبار باشیم و صبوری پیشه سازیم  .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

کم و کاستی های زندگی

علی ع یار و یاور تهیدستان بود و الحق شیر مردی بود که همتایی نداشت و بی نظیر بود این شیر مرد کوفه در خانه محقرش سعی می کرد بانیروی عشق و محبت  وجود همسرش فاطمه س و فرزندانش را گرم کند تا آنها   بتوانند با کم و کاستی های زندگی کنار آیند و با مشکلات زمانه دست و پنجه نرم نماید تا که مبادا دشمنانشان از این حربه را برای آزار و اذیتشان استفاده کنند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دست نوازش بر سر یتیمی

نوازش بر سر یتیمی انسان را به تفکر و تعمق وا می دارد که اگر در بیابانی بی آب و غذا گیر کنید و راه بجایی نداشته باشید  در انجا نه پولی که در جیب داری بدردت می خورد و فرزندان و عزیزانت نمی توانند کمکی به  شما کننددر انجا است که احساس می کنی  مانند یتیمی تک و تنها هستید  و  منتظرید کسی به فریادتان برسدو دست نوازشی بر سرتان کشد و از ان مهلکه نجاتتان دهد .


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قلبی رئوف و مهربان

درمان دلهای زخمین و خونین فقط و فقط با رحم و مروت میسر می باشد و تنها مهربان می تواند ان دل زخم خورده را ترمیم نماید وچشمه های با مهر و محبتش آبیاری کند تا که آثاری از آن زخمها باقی نماند تاتبدیل به قلبی رئوف و مهربان شود.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

حریم خالق و مخلوق....علی ع

علی ع عاشق واقعی خدا بود با ریا کاری بیگانه بود آن بزرگوار به عشق الله در میادین جنگ بین کفار و مسلمانان در صف اول یار با وفای رسو ل الله بود و الحق که باید شاکر خدای مهربان باشیم که با مولود کعبه ای همچو علی مرتضی ع توانست مخلوقی خلق کند تا که رسو ل ا لله تنها نباشد همیشه و در همه حال در خدمت نبی خدا باشد و لحظه ای او را تنها نگذارد چون می دانست رسول الله را خالقش الله خلق کرده تا از او حمایت کند و به کمک هم به جنگ کفار روند تا که به همه بفهمانند حریم خالق و مخلوق را بدانند و شاکر خالقی باشند که این همه نعمتهای فراوان در اختیارشان قرار داده و پس چرا مخلوقات غافل خدا چشم بصیرت ندارند تا که لحظه ای از گوهر گرانقدر عقلی که حق تعالی در اختیارشان قرار داده استفاده کنند و خالقشان را بشناسند ولی محمد مصطفی ص و علی مرتضی که اولین حامی ان رسول خدا بود خوب حریم خالق و مخلوق را درک کردند و حرمتش را حفظ نمودند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

امام محمد تقی ملفب به جواد و الائمه

امام محمد تقی ملقب به جوادوالا ئمه در هفت سالگی به  درجه امامت نائل شدند و تا سن بیست و پنج سالگی توانستند امتش را راهنما باشند در سن کودکی به جای پدربزرگوارش امام رضا ع  به امامت نائل شدند در آن زمان مامون ملعون با حیله و مکر خواهر خود ام الفضل را به عقد آن امام بزرگوار در آورد و بعد از مدتی ام الفضل نیت پلیدش را نشان داد که کمتر از برادرش بی رحم و ظالم نیست بخاطر این مسائل امام جواد ع با بانویی به نام سمانه مغربی ازدواج می کند و از ان بانوی پرهیزگار صاحب هشت  فرزند که چهار پسر و چهار دختربودن می شود  که همه انها هم مانند پدر بزرگوارشان رهرو حق و حقیقت شدند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

رهرو جدش محمد مصطفی ص

امام محمد تقی جواد ائمه رهرو جدش محمد مصطفی ص بودند و درهمه حال و همه  جا دستورات و احکامی که ان حضرت به آن تاکید داشتند را ملکه ذهنش فرار دهد و سعی کند بدون کم و کاستی انها را از قوه فعل به عمل در آورد تا که در آن دنیا هم در پیشگاه حقش و هم نزد جد بزرگوارش روسفید گردد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

امام جواد ع فرشته ای مهربان

امام جواد ع  فرشته ای مهربان و پر از بخشش جود و کرم بود و دائما رسالتش کمک به همنوعان خود علی الخصوص به مستضعفان وقشرهای ضعیف زمانه خود کمک می کرد او الگو و اسوه ای چون امام رضا ع  را داشت تا رهرو پدرش شود و  خدایش رسالت بزرگ جود و کرم و بخشش را به عهده اش قرار داد تا که بتواند بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم نیکی کند و دل همنوعش را بدست آورد تا که خدا و خلق الله از او راضی و خشنود شوند.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

امام محمد تقی در یک جمله آن است

امام محمد تقی در یک جمله آن است که مامور حق و حقیت بود زیرا بخشش و کرمش الگویی شایسته برای همه اقشار جامعه می باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فرزند ناصالح مانند زالویی است

فرزند نا صالح مانند زالویی است که بر تن والدین می چسبد و تا آخرین قطره خونشان را می مکد و ذره ای رحم و مروت در قبال والدینش ندارد تا که ادا کند و دائما باعث رنج و عذاب روحی آنها خواهد بود و آنها را روز به روز غمگین و افسرده تر می سازد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فرزند صالح تاج مرصعی است بر سر والدینش

والدینی که صاحب فرزند صالحی شدند باید شب و روز شاکر حق تعالی باشند که هدیه ای به این مهمی و با ارزشی را نصیبشان گردیده چون فرزند صالح مانند تاج مرصعی است بر سر والدینش تا که همگان بدانند که این گوهر با ارزش در آن دنیا شافی والدین خود در پیشگاه رب العالمینش خواهد شدو در این دنیا مانند نور امید دیدگان والدینش خواهد بود  خوشا به سعادت همچین والدینی که خدای مهربان در این دنیا و در آن دنیا حامیشان می باشد و انها را هرگز فراموش نخواهد کرد چون قلب فرزند صالح در درجه اول به عشق اسمانیش الله می تپد و بعد به عشق زمینی یعنی پدر و مادرش می تپد خدایا شکر به خلقتت شکر به عظمتت شکر به رب العالمینت شکر شکر شکر ..............


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مرگ آینده

مرگ آینده به دست حال زمانی رقم می خورد که فردی از حیاتش سیر شده و فکر و عقلش را برای رهایی از مشکلات تعطیل کرده است و تنها راه حل را خود کشی می داند مطمئنا حق تعالی بنده ناشکرش را نمی بخشد و اورا عذابی سخت چون جهنم سوزان نصیبش می نماید.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

فنات های زمان آینده

بیایید قنات های زمان آینده را خوب و دقیق و حساب شده حفر نماییم تا که در زمان آینده دچار بی آبی و قحطی نشئیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

ملکوت ( هادی ع )

امروز امام هادی ع به ملکوت اعلی نزد پروردگارش پیوست آن بزرگوار با ایثار جانش می خواست به همه عالمیان اعلام کند که هر گز ضحا کان و ظالمان نمی توانند عشق الله را در قلبش ذره ای کم کنند او با شهادتش نور هدایتی شد بر فلب مشتاقانش که هر گز در برابر ظالمان سر فرود نیاورندو به انها اموخت که  جز عشق خدا هیچ کسی نمی تواند بر قلبهایمان حکومت کند جایی که عشق الله در آن لانه گزید جای هیچ احد الناس دیگری نمی باشد چون امام هادی ع بزرگترین هادی و هدایت کننده انسانها می باشد.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مشکلات زمانه

با دعا میگوییم  ای الله کمکمان کن درهای بسته به رویمان باز شود تا راحت بتوانیم سد مشکلات زمانه را بشکنیم و در زندگی به اهدامان برسیم و درکنار الطاف الهی به ارامش رسیم. 


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

عاری از هرگونه آلودگی

انسان این اشرف مخلوقات از زمانی که پا به عرصه گیتی می نهد عاری از هر گونه آلودگی گناهی است و حق تعالی او را پاک و معصوم خلق نموده چون خداوند حکیم هر چه را که خلق نموده پاک ومبرا از هرگونه آلودگی است ولی از زمانی همین انسان که قوه تشخیص پیدا می کند و می تواند بد و خوب را از هم تمیز دهد زمانی می رسد که افسار را خود را آسان به دست وسوسه های شیطان می دهد وصاحب گناهان مختلفی می شود و باعث می شود توشه آخرتش پر از گناه وآلودگی می شود تا در آخرت و وارد آتش مهیب و شعله ورجهنم شود و کاری از دست کسی بر نیاید تا او را نجات دهدپس چرا ما اشرف مخلوقات افسار اختیارمان را شل و آسان به دست شیطان نابکار می سپاریم تا که هر سو می خواهد ما را به همان سوی بکشاند چررررررررررررررررررررررررا.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

قبله حاجات

بیایید در سحرگاهان دستانمان را به عشق الله به سوی قبله حاجات دراز کنیم و از ان یکتای بی همتا بخواهیم که مارا پذیرا باشد و دسنتنمان را خالی بر نگرداند و مارا به حال خود وا مگذارد چون ای الله به تو رحمان و رحیم محتاجیم آمین یا رب العالمین.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

درب قلبهایمان

بیایید درب قلبهایمان را به روی حق تعالی ان یکتای بی همتا باز کنیم تا در کلاس عشق مخلوق به خالقش بهترین و ممتاز ترین شاگرد شویم تا معلمان الله معشوقمان باشد و من مخلوق بی نوا عاشقش باشم و انقدر به او عشق ورزم تا که بالا ترین نمره قبولی را از کلاس عشق و عاشقی کسب نمایم .

عاشق ز عشق و شوریدگی زند به درب قلب معشوقش

تا معشوق پر بها باز کند قلبش را ز سوی ان عا شقش


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

چند صباح از عمر

گل تازه شکفته دلش می خواهد پرپرش نکنند تا از عمر خدادادی که همان چند روز عمرش است را به خوبی و خوشی زیر اسمان کبود سپری کند ایا می توان او را از حق حیاتش محروم کرد ایا واقعا بی انصافی نیست که چند صباح از عمرش را از زندگی لذت  نبرد و استفاده نکند چرا انقدر بی انصافیم را به دست حودمان لحظه لحظه از عمر ان گل و عمر خودمان را  پرپر می کنیم . چررررررررررررررررررررررا


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

دیو بی شاخ دم حسرت

دیو بی شاخ و دم حسرت باشد نابود گر

رحمی ندارد به همه باشد نابود گر

حسرت میوه ممنوعه ایست در باغی

هرگز نرود به سویش تا شود یاغی

هر که خورد حسرت همجو یاغی شود پر مدعا

گله کند به همه  ز نداشته هایش باشد پر مدعا

حسرت برای ادمی باز نگشاید دری

دائما در زندگی ادمی را کند دربدری


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

لحظات ناب با خدا بودن

بهترین لحظه در زندگی مومن خدا باشد زمانی

لحظه ناب با خدا بودن را تجربه کنی در زندگانی

در خلوتگه عشق گوید رازهای نهان و بسیار

راضی نشود تا خلوتگه عشقش شود پدیدار

عاشق خدا شب و روز راز و نیاز کند  با خدایش

زمزمه های عاشقانه سراید ز عشقش با خدایش



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

کلبه کوچک قلبم

کلبه کوچک قلبم را که در ان به اندازه جهان عشق و مهر پراکنده است جوری بین خالق و مخلوق تقسیم می کنم که قسمت اعظم و با ارزش و با شکو هش را تقدیم ان خالق یکتای بی همتا می نمایم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

خمودی و تنبلی

در سحر خمودی و تنبلی و کاهلی باعث می شود که ارتباط خدا برایت سخت و دشوار شود.



ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

آیینه قلبم

در آیینه قلبم نام الله را حک می کنم تا که همیشه در همه حال و همه جا به یادش باشم و لحظه ای از آن بزرگوار غفلت نکنم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

مشکلات زمانه

با دعا میگوییم ای الله کمکمان کن درهای بسته به رویمان باز شود تا راحت بتوانیم سد مشکلات زمانه را بشکنیم و در زندگی به اهدامان برسیم و درکنار الطاف الهی به ارامش رسیم.


ادامه مطلب

برچسب:,

|
 

به وبلاگ من خوش آمدیدهر که به سمت خدا رود هرگز الله اش او را تنها نمی گذارد چون انقدر رحیم و رئوف و کریم است که او را محافظ باشد وهرگز از بنده صالحش غافل نمی شود*****ای خدا شکر به کرمت شکر به حکمتت شکر به رب العالمینت ای خداهر چه گویم تو را شکر کم گفته ام باریتعالی ای ارام بخش دلها ای خدا .

 
 

لینک دوستان

پایگاه مداحی کربلایی محسن احمدی

فارس گرافیک

گرنگ لینک

حمل ماینر از چین به ایران

حمل از چین

پاسور طلا

 

مطالب قبلی

باغچه ایمانمان

حرکت و برکت

با توبه

بسم الله و شکر الله

حس و حال تحویل سال نو

پل ارتباط خدا

سربازان صاحب الزمان عع

ادرس وبلاگ هایم

در کوچه پس کوچه های بی قراریم

بازار زندگی

خانه تکانی

کلام الله

جهان اخرت**************

خدا آرامش روحی است در دل عاشق خدا

بدترین آفت تقوا و گناه

خلاء بزرگی

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

روز میلاد نور مبارکباد

میلاد گل سر سبد عالم بشزیت محمد ص مبارک

با عادات خوب و پسندیده

 

نویسندگان

فرخ لقا .فتحی

 

لینک دوستان

زندگی من

السجده

پر واز انتظار

بانک پروژه و مقالات و پیانامه ها

کربلا قافله سی

غرور تو

کمپین عاشقان ظهور

وبلاگهای پرطرفدار

شعرناب

شاپرکهای عزیزک

کانون فرهنگی هنری شهید مطهری

ناب سرایان

گپ خودمانی با همدیگر در اینترنت

نوشته های من

ورود آقایان ممنوع

داستانهای عی ع

بهترینهای دنیای اینترنت

شعر و ترانه های ایرانی

همه چی

یا صاحب الزمان

مرجع طراحی سه بعدی

من اسمها را جور دیگری معنی می کنم

سروده هایم در دل سیاه شب

الهم العن الجنبت و اطاغوت و ابنیتها

دلنوشته های من عاشق خدا

مذهبی

تعجیل فرج رمز نجات بشر است

د+و +س+ت+ا+ب+ی

اشعارم در باره ائمه و اطهار

جادوی قلم

فقر

ارتباط با ائمه

داستات های پند آموز

قران

ردیاب خودرو

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 3526
بازدید کل : 83749
تعداد مطالب : 624
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1